Zdaniem ekspertów PromoCodius: Spersonalizowane Rabaty na Black Friday to Klucz do Zadowolonych Klientów

2023-11-10 09:03:38(ost. akt: 2023-11-10 09:07:03)   Artykuł sponsorowany
Kupujący online pragną spersonalizowanej obsługi, a zbliżający się Black Friday stwarza doskonałą okazję do oszczędzania podczas zakupów. W ostatnich latach zachowanie konsumentów uległo znaczącym zmianom. Jak podają eksperci z PromoCodius, obecnie nabywcy nie poszukują jedynie produktu, ale także wyjątkowego doświadczenia, jakie towarzyszy zakupom.

Klienci nawet kupując online chcą być rozpoznawani i doceniani przez sprzedawców


Analizując Black Friday w kontekście sklepów odzieżowych i elektronicznych, warto zwrócić uwagę na marki takie jak Bershka, Zara, Zalando oraz duże platformy handlowe, w tym Amazon i Allegro i zaopatrzyć się w najlepsze kody promocyjne Promocodius. Ten sezon zakupowy to doskonała okazja dla klientów, aby znaleźć spersonalizowane oferty i zniżki dostosowane do ich indywidualnych preferencji.

Badania, przeprowadzone przez Alisę Sklyarovą, kierownika projektu w firmie Promocodius, wykazują, że ponad 96% konsumentów jest skłonnych udostępniać informacje w celu uzyskania produktów dostosowanych do ich potrzeb.

“To potwierdza, że spersonalizowane doświadczenia zakupowe stają się coraz bardziej popularne. Jednak równocześnie 88% konsumentów zwraca uwagę na ochronę swoich danych osobowych i wyraża wątpliwości co do sposobu ich wykorzystania. Zaskakująco, część klientów oczekuje również rabatów na spersonalizowane produkty i to aż 25% z nich. To oznacza, że mimo gotowości do płacenia wyższej ceny za spersonalizowane dobra, konsumenci także szukają okazji do oszczędzania” - analizuje ekspertka.

Warto zauważyć, że spersonalizowane produkty nie są zazwyczaj tanie, zwłaszcza w przypadku elektroniki, takiej jak smartfony, tablety czy laptopy. Dlatego sprzedawcy internetowi reagują na wzrost zapotrzebowania na kody rabatowe i promocje, które pozwalają klientom zaoszczędzić podczas zakupów.

Dane odgrywają kluczową rolę w dostarczaniu spersonalizowanych doświadczeń


Narzędzia takie jak Google Analytics, Adobe Analytics czy Hotjar pozwalają sprzedawcom na pozyskanie informacji o swoich klientach. Dzięki temu mogą dostarczać treści i oferty o większej wartości dodanej, dostosowane do zachowań i preferencji konsumentów.
Wspomniane wcześniej marki odzieżowe i elektroniczne oraz platformy handlowe doskonale zdają sobie sprawę z rosnącej roli personalizacji w e-commerce. Właśnie dlatego starają się dostarczać klientom spersonalizowane zniżki i promocje, by zaspokoić ich potrzeby i oczekiwania.
Wnioski z analizy wskazują, że personalizacja odgrywa kluczową rolę w poprawie doświadczenia zakupowego klientów. Co potwierdzają w swoich analizach także znane sklepy. Z danych wynika, iż do zakupów często wykorzystywany jest na przykład Pull and Bear kod rabatowy https://promocodius.com/pl/shops/pull-and-bear. Spersonalizowane oferty przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży, lojalności klientów i zaangażowania w markę. Dlatego warto skorzystać z nadchodzącego Black Friday, aby znaleźć spersonalizowane okazje i cieszyć się zakupami, które dostarczają nie tylko produkty, ale także niezapomniane doświadczenia.

PromoCodius to platforma internetowa oferująca aktualne kody rabatowe, promocje i zniżki dla tysięcy znanych i wiodących sprzedawców. Założona w 2016 roku. Działa na Ukrainie, w Czechach, Polsce, Słowacji, Rumunii, Szwecji, Danii, Finlandii, Norwegii, Hiszpanii, Meksyku, Stanach Zjednoczonych i Turcji.


2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5