Jak klienci zmieniają oddziały bankowe?

2022-06-21 08:59:31(ost. akt: 2022-06-21 10:53:09)   Artykuł sponsorowany
Tak, tak… To właśnie klienci mają największy wpływ na wszystko…!
Banki modernizują swoje oddziały lub przenoszą do dogodniejszych lokalizacji. Te transformacje wynikają ze zmieniających się potrzeb i preferencji klientów, którzy coraz częściej wybierają kanały zdalne…
[symbol tarczy strzelniczej] czyli bankowość internetową i aplikację mobilną — do kontaktu z bankiem. PKO Bank Polski od lat obserwuje ten trend wśród swoich klientów
[j.w.] Dodatkowo nasiliła go pandemia. Bank zmierza w kierunku cyfryzacji większości procesów.
[domek]Przykładem placówki, która w ciągu ostatniego roku zmieniła adres na dogodniejszy dla swoich klientów i pracowników, jest Oddział 2 PKO Banku Polskiego w Olsztynie, funkcjonujący nieprzerwanie od ponad 45 lat.
Od marca 2021 roku placówka mieści się przy ul. Dąbrowszczaków 21.
[?]— Kto najchętniej korzysta z usług Waszego oddziału?
[!]— Najczęściej obsługujemy klientów indywidualnych, w tym również osoby starające się o kredyty hipoteczne lub już je u nas mające. Sporą grupę stanowią również zamożni klienci – w tym przypadku podobnie obsługujemy ich również w zakresie bankowości hipotecznej. Kolejną dużą grupą są małe i średnie przedsiębiorstwa, w tym wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe oraz deweloperzy. Nie bez znaczenia jest lokalizacja naszego oddziału. Mieścimy się w samym centrum Olsztyna. Nie ma mieszkańca, któremu nie byłoby do nas po drodze. Dokładamy wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom każdego klienta, który do nas przychodzi.

2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5