Czy Stomil Olsztyn jest aktywny w mediach społecznościowych?

2024-04-03 19:33:59(ost. akt: 2024-04-03 19:34:35)   Artykuł sponsorowany
Stomil Olsztyn niezbyt dobrze radzi sobie w tym sezonie w drugoligowych rozgrywkach. Drużyna znajduje się w strefie spadkowej i może mieć problemy z utrzymaniem się. Jak ta sytuacja wpływa na aktywność klubu w mediach społecznościowych? Ile osób obserwuje poszczególne profile na różnych platformach? Jakie materiały są tam publikowane? Czy użytkownicy mogą liczyć na jakąkolwiek interakcję? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w niniejszym tekście.

Facebook - 27 tys. obserwujących


Konto na Facebooku zostało utworzone 3 stycznia 2012 roku. Od tego czasu zgromadziło wokół siebie grupę 27 tys. obserwujących. Co ciekawego mogą znaleźć na klubowym profilu?

Każdego dnia pojawiają się tutaj nowe posty, informujące o wszystkich najważniejszych sprawach. Są to m.in.: zapowiedzi i relacje z meczów pierwszej i drugiej drużyny, raporty o stanie zdrowia zawodników, prezentacje nowych sponsorów i partnerów czy życzenia z okazji różnych świąt. Z konta na FB z łatwością przeniesiemy się też na stronę internetową, na której można dokonać zakupu biletu na nadchodzący mecz. 

Znajdziemy tam też relacje na żywo oraz galerie zdjęć z poszczególnych spotkań. Dodatkowo wyniki Stomilu można śledzić na portalu bet.pl, gdzie publikowane są różnego rodzaju kody promocyjne.
Klubowy admin nie wchodzi w żadne interakcje z użytkownikami. Cała komunikacja z fanami odbywa się jedynie poprzez standardowe wpisy. Brak natomiast reakcji czy odpowiedzi na umieszczane komentarze.

Tik Tok - 15 tys. obserwujących


Drugą największą społeczność Stomil zgromadził wokół swojego konta na Tik Toku. Na chwilę obecną obserwuje je prawie 15 tys. osób. Pierwszy filmik pojawił się tutaj w listopadzie 2022 roku.

Materiały nie są tu publikowane codziennie. Do tej pory pojawiło się ich około 120. Czy cieszą się popularnością wśród użytkowników tego portalu?

Największym hitem okazał się filmik, na którym kibic znany ze zmiany koszulek podczas meczów na MŚ w Katarze, pozdrawia olsztyńskich kibiców i życzy awansu. Zanotował on prawie 800 tys. wyświetleń i ponad 45 tys. polubień. Łącznie wszystkie materiały opublikowane na profilu uzyskały niespełna 200 tys. “serduszek”.

Instagram - 12 tys. obserwujących

Konto na Instagramie zostało utworzone w grudniu 2014 roku. Od tego czasu zaobserwowało je niespełna 12 tys. osób. Mieli oni okazję zobaczyć już ponad 3300 publikacji.

Materiały publikowane są tutaj nieregularnie. Największa aktywność widoczna jest zazwyczaj w podczas dni meczowych. Czy znajdziemy tutaj jakieś unikalne zdjęcia, czy filmiki?

W większości jest to kopia tego, co można zobaczyć na Facebooku. Wyjątkiem są tutaj tzw. “rolki”. 

X - 9 tys. obserwujących


Oficjalne konto Stomilu na portalu X funkcjonuje od października 2013 roku. Przez ten okres zaobserwowało je ponad 9 tys. użytkowników. Czy profil ten czymś szczególnym się wyróżnia?

Podobnie jak to ma miejsce w innych klubach, jest to kopia tego, co można zobaczyć na Facebooku. Ciężko tutaj znaleźć unikalne wpisy czy interakcję z innymi profilami, chociaż czasami zdarzają się wyjątki. Są to jednak odosobnione przypadki.

YouTube - 4,5 tys. obserwujących


Najmniej popularnym kontem Stomilu w mediach społecznościowych jest profil na YouTube. Założony został w marcu 2012 roku i od tego momentu zasubskrybowało go niespełna 5 tys. osób. 

Materiały publikowane są tutaj co kilka dnia. Łącznie pojawiło ich się już ponad 1600. Najchętniej oglądanym filmem jest skrót ligowego meczu z Górnikiem Zabrze z 2017 roku. Do tej pory obejrzało go 22 tys. osób. Te aktualne rzadko kiedy przekraczają liczbę tysiąca wyświetleń.

2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5