Shoper – jak pozycjonować sklep na tej platformie?

2024-01-16 16:57:13(ost. akt: 2024-02-08 21:22:06)   Artykuł sponsorowany
Wybór platformy sprzedażowej to dopiero pierwszy, choć ważny krok, który musi podjąć każdy przedsiębiorca zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego. Wśród platform e-commerce, które cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno wśród niewielkich, jak i większych biznesów można wymienić Shoper. Ta platforma sprzedażowa posiada wiele przydatnych funkcji, w związku z czym staje się coraz bardziej popularna wśród osób, które chcą stworzyć atrakcyjny wizualnie sklep internetowy. Żeby jednak dotrzeć do jak najszerszego grona klientów, musimy wykonać pozycjonowanie sklepu Shoper. Jak powinna wyglądać optymalizacja SEO Shoper i jak pozycjonować sklep na tej platformie? Podpowiadamy.
Pozycjonowanie sklepów Shoper a wybór domeny i szablonu pod SEO
Zakładając sklep na platformie Shoper, powinniśmy zwrócić uwagę na dostępność domeny a także sprawdzić, czy nasza nazwa nie jest bardzo podobna do innego sklepu, ze względu na to, że przy bardzo podobnych nazwach mogą pojawić się problemy związane z wyszukiwaniem brandowym. Warto jednak wiedzieć o tym, że sama nazwa sklepu nie ma wpływu na pozycjonowanie sklepu Shoper. Szablon pod SEO z kolei już ma. Powinien być on responsywny, szybki w ładowaniu i pozwalać na edycję sekcji head. Musi również pozwalać na tworzenie treści blogowych, opisów kategorii, produktów, a także tworzenie Landing Page. Dobrze, jeżeli jest on również dostępny do modyfikacji w kwestii różnych podstawowych elementów. Decydując się na konkretny szablon, pamiętajmy, aby zwrócić uwagę na powyższe aspekty, ponieważ ułatwią one pozycjonowanie sklepu Shoper.

Pozycjonowanie sklepu Shoper a dobór odpowiednich słów kluczowych
Jednym z działań mających na celu pozycjonowanie sklepów Shoper jest dobór odpowiednich słów kluczowych. Możemy samodzielnie zająć się tą kwestią lub zlecić szereg działań specjalistom z agencji SEO. Doświadczeni fachowcy z firmy takiej jak na przykład Widoczni, oferują Shoper pozycjonowanie. Mogą oni na podstawie analizy konkurencji, a także fraz wpisywanych w wyszukiwarkę przez użytkowników, dopasować słowa kluczowe sprzedażowe, informacyjne, brandowe oraz longtail. Te frazy kluczowe z kolei powinny być wykorzystane podczas tworzenia różnych treści, które znajdą się na witrynie. Warto mieć świadomość, że dobrze wykonane pozycjonowanie Shoper uwzględnia wykorzystanie tych słów w opisach produktów, nagłówkach, w opisach kategorii i podkategorii, a także wpisach blogowych.

Pozycjonowanie Shoper a kwestie techniczne
Pozycjonowanie sklepów Shopper to zadanie, które wymaga pewnej wiedzy oraz wielu umiejętności. Z tego powodu najlepiej powierzyć je specjalistom. Shoper pozycjonowanie oferuje na przykład agencja SEO Widoczni. W ramach takich działań fachowcy podejmują starania mające na celu zwiększenie widoczności witryny klienta w wynikach wyszukiwania Google. Jednym z istotnych działań, którymi wówczas się zajmują, jest optymalizacja SEO Shoper, a także optymalizacja techniczna. Sprawdzają więc szybkość ładowania stron, a także architekturę witryny, wprowadzają metadane oraz odpowiednie polecenia w pliku robots.txt. Mogą zająć się również mapą strony i bezpieczeństwem czy szybkością ładowania. Więcej informacji na stronie: https://widoczni.com/pozycjonowanie-sklepu-internetowego/shoper/.

2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5